Välkommen till Fondprodukter serviceavdelning!

 

Från 2012-01-01 måste alla reklamationer loggas i våra system innan vi accepterar att produkter returneras till oss för att kontrolleras, lagas, bytas ut eller för att krediteras.

Detta nya behandlingssystem kommer ge dig som återförsäljare betydande fördelar såsom information att vi har tagit emot er/era varor och hur processen fortlöper. Vi kommer att kunna meddela er och era kunder på ett smidigt sätt gällande eventuella kostnadsförslag för reparationer samt hur lång tid er service förväntas ta.

 

Ni som återförsäljare kommer även att få tillgång till att se redan utförda serviceärenden och kan på ett smidigt sätt ha full kontroll på detta.

 

Alla serviceärende som skickas tillbaka till Fondprodukter skall innehålla en utskrift av servicerapporten så att vi på ett enkelt sätt kan hitta dessa i vårt system.

 För att logga in första gången krävs ett kundnummer hos Service Connection som Ni får av oss på Fondprodukter, lösenordet är som standard 12345, som Ni kan ändra efter inloggning.

Glöm inte bort Ert lösenord eftersom det har krypterats i vår databas och vi inte kan ge Er tillbaka det.

Klicka på länken nedan för att starta inloggningen till Fondprodukters serviceavdelning.