För att ge dig bättre service använder vi cookies. Genom att fortsätta på sidan godkänner du vår användning av cookies.
Reklamation

Du som företagskund skall ALLTID logga in med dina inloggningsuppgifter, detta är väldigt viktigt för att dina ärenden skall registreras korrekt så att vi kan bearbeta dessa snarast.

 

Service / Reklamationer / Frågeställningar eller reservdelsbeställningar skall alltid skickas via detta webbformulär som inloggad om ni är återförsäljare.

Vid behov av att skicka mail så skall alltid dessa skickas till: Service@fondprodukter.se

 

Om varan täcks av garantin utförs reparationen alltid kostnadsfritt.

Om varan inte täcks av garanti eller reklamationsrätt, kan det förekomma utgifter i samband med felsökning och eventuell reparation.

Tänk på att ett giltigt kvitto alltid skall bifogas när ni returnerar varan.

 

Vid alla eventuell Service / Reklamationer / Frågeställningar vänligen skriv i adressfältet till Fondprodukter AB och inte attest/namn till någon fysisk person.

Reklamationer skickas till följande adress:

Fondprodukter AB

Fjärrviksvägen 16

653 50 KARLSTAD

*Vid fel uppgiven adress kommer försändelsen att skickas åter till avsändaren.

Skicka alltid med en kopia på mail som ni har fått i retur när ni registrerade Ert ärende så vi kan följa och hitta Ert ärende i vårt system.

Ni måste skicka med en utskriven kopia på detta mail med varan annars har vi svårt att hitta Er i vårt sytem.

 

Varan/Varorna skall alltid skickas med en speditionstjänst som levererar Varan / Varorna till ovan adress.

Skickas Varan / Varorna med annan tjänst än den som skickas direkt till oss på ovan adress så kommer Varan / Varorna att återskickas till Er utan åtgärd.

 

Show
Start > Support/Reklamation
Annonser