Du som företagskund skall ALLTID logga in med dina inloggningsuppgifter, detta är väldigt viktigt för att dina ärenden skall registreras korrekt så att vi kan bearbeta dessa snarast.
Service / Reklamationer / Frågeställningar eller reservdelsbeställningar skall alltid skickas via detta webbformulär som inloggad om ni är återförsäljare.
Vid behov av att skicka mail så skall alltid dessa skickas till: Service@fondprodukter.se
Om varan täcks av garantin utförs reparationen alltid kostnadsfritt.
Om varan inte täcks av garanti eller reklamationsrätt, kan det förekomma utgifter i samband med felsökning och eventuell reparation.
Tänk på att ett giltigt kvitto alltid skall bifogas när ni returnerar varan.
Vid alla eventuell Service / Reklamationer / Frågeställningar vänligen skriv i adressfältet till Fondprodukter AB och inte attest/namn till någon fysisk person.
Reklamationer skickas till följande adress:
Fondprodukter AB
Fjärrviksvägen 16
653 50 KARLSTAD
*Vid fel uppgiven adress kommer försändelsen att skickas åter till avsändaren.
Skicka alltid med en kopia på mail som ni har fått i retur när ni registrerade Ert ärende så vi kan följa och hitta Ert ärende i vårt system.
Ni måste skicka med en utskriven kopia på detta mail med varan annars har vi svårt att hitta Er i vårt sytem.
Varan/Varorna skall alltid skickas med en speditionstjänst som levererar Varan / Varorna till ovan adress.
Skickas Varan / Varorna med annan tjänst än den som skickas direkt till oss på ovan adress så kommer Varan / Varorna att återskickas till Er utan åtgärd.