MENY

FAQ

1. Hur handlar jag på Fondprodukter? För att kunna handla så måste du vara återförsäljare och vara registrerad kund till oss. Vi säljer inte till privatpersoner.

2. Hur blir jag kund? För att bli kund till oss så måste du vara återförsäljare. Gå in på ikonen upp till höger och välj "ansök om att bli kund". Där fyller du i dina uppgifter. Vi kommer sedan att validera dig som kund samt göra en kreditkoll. En säljare kommer sedan att kontakta dig.

3. Hur gör jag som privatperson om en vara är trasig? Ta kontakt med butiken du köpt den ifrån. Butiken kontaktar sedan oss för att lösa ärendet på bästa sätt.

4. Hur gör jag som butik om en vara är trasig? Kontakta oss för konsultation. Om en produkt anses vara ett garantiärende och skickas till oss, ska en fullständig felbeskrivning samt kvitto skickas med den defekta varan. Skulle produkten klassas som "ej garanti" tas en avgift ut. Serviceformulär och mer information om garanti finns under kategorin service längst ned på sidan.